Čišćenje kancelarije izgleda lako, ali lako je zaboraviti područja ili propustiti neka mesta koja treba očistiti. Dakle, dok se pripremate da ponovo očistite svoju kancelariju, uverite se da ćete doći do svake sobe, kutka i pukotine — uključujući ove oblasti koje se obično propuštaju, koje profesionalna agencija za čišćenje nikada ne propušta.
Usisavanje uskih prostora
Postoji šansa da ivice tepiha nisu pravilno usisane. Teško je usisati ako su na vašim podovima kablovi i kompjuterske mašine na zemlji. Čak i ako ste mislili da ste očistili svaki kvadratni centimetar iza matične ploče računara, proverite ponovo, jer u uglovima uvek ima prašine i prljavštine. Zbog toga nikada ne treba zanemariti čišćenje uglova.
Najbolji pristup ovoj situaciji je izvlačenje mašinerije, iskopčavanje kablova i čišćenje oko ivica pomoću usisnog creva. Usisno crevo radi nežno i pokupi svaki trag prljavštine, prljavštine i mrvica.
Roletne
Ako vaša kancelarija ima roletne, verovatno ne razmišljate o njihovom čišćenju mnogo. Međutim, ako ne obrišete prašinu sa njih, vaši zaposleni mogu postati zagušeni i bolesni od nakupljenog polena u vazduhu. Dakle, da biste izbegli natopljenu prašinu, obrišite roletne sa prozora jednom mesečno da biste smanjili njenu količinu u kancelariji.
Soba za odmor – čajna kuhinja
U sobi za odmor, prilično je uobičajeno da zaboravimo da obrišemo stolove kada završimo i očistimo naše posuđe. Međutim, daleko najgori deo čišćenja kuhinje je uklanjanje hrane kojoj je istekao rok trajanja iz frižidera i ormarića.
Dobra je ideja čistiti kuhinjski prostor više od jednom mesečno. Kada je u pitanju skladištenje hrane, odredite nedeljni rok kada svako treba da pojede svoju hranu ili da je odnese kući. U suprotnom, na kraju ćete imati više problema od plesni.
Kancelarijski nameštaj
Kancelarijski nameštaj se često zanemaruje kada se kancelarija čisti. Pretpostavljamo da treba da brinemo samo o usisavanju oko nameštaja, ali to nije adekvatan posao čišćenja. Obrišite nameštaj i pokupite smeće koje je naslagano na njima.
Dok prolazite kroz svoj raspored čišćenja, dodelite zaposlenima različite zadatke koje treba da rade tokom cele nedelje. Na primer, neka jedan zaposleni obriše površine, a drugi može da usisa oko nameštaja.
Takođe, možete angažovati profesionalne usluge čišćenja kancelarija koje će obezbediti da svaki ugao kancelarije izgleda fenomenalno kada se završi čišćenje. Ako stalno zaboravljate da očistite ove oblasti koje se često propuštaju koje profesionalni čistač nikada ne propušta, onda je vreme da dovedete dodatnu pomoć.
Za adekvatne usluge čišćenja i pomoć u održavanj vaše kancelarije da izgleda najbolje, kontaktirajte Clean& Tidy. Tu smo da očistimo svako mesto sa ispravnim standardima i smernicama za čišćenje. Srećni smo što vam možemo pomoći da dođete do svakog uskog ugla i obrišete svaku površinu kako biste bili sigurni da sijaju kao nove. Kontaktirajte nas.